donderdag 14 juni 2012

CV


Personalia

Opleidingen

Werkervaring

Nevenactiviteiten:
  •      September 2004 – April 2012: Leven met een moeder met hersentumor. Tot mijn taken behoorde onder andere veel thuis zijn, mama helpen met boodschappen, computeren, chauffeuren, klussen rondom het huis etc. De laatste weken werd hieraan toegevoegd: helpen met douchen, aankleden, trap op- en aflopen, koken, zitten & opstaan, voorlezen. Ontwikkelde kwaliteiten: geduld, structureren, ordenen, prioriteiten stellen, relativeren.

  •      April 2012 – heden: Rouwen. Dit houdt in dat ik onder andere meer tijd nodig heb om zaken af te maken. Daarnaast kost het mij tevens veel moeite om aan iets te beginnen. Daar staat tegenover dat ik het wel fijn vind om me te laten afleiden, ook door werk. Ik laat me niet door kleine dingen uit het veld slaan en kan goed relativeren. Bovendien zijn er een aantal kwaliteiten die mijn moeder heeft achtergelaten en die ik graag in mijzelf wil blijven ontwikkelen zoals doorzettingsvermogen, optimisme en lef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten